English
 
Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Gesellschaftliche Bedingungen der Nachhaltigkeitskommunikation

Reußwig, F. (2000): Gesellschaftliche Bedingungen der Nachhaltigkeitskommunikation. - In: Strategien der Popularisierung des Leitbildes „Nachhaltige Entwicklung“ aus sozialwissenschaftlicher Perspektive. Band II: Tagungsdokumentation, 324-327.

Item is

Basic

show hide
Genre: Contribution to Collected Edition

Files

show Files
hide Files
:
2852.pdf (Any fulltext), 293KB
 
File Permalink:
-
Name:
2852.pdf
Description:
-
Visibility:
Private
MIME-Type / Checksum:
application/pdf
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Reußwig, Fritz1, Author              
Reusswig, F.2, Editor
Lass, W.2, Editor
Affiliations:
1Potsdam Institute for Climate Impact Research, ou_persistent13              
2Potsdam Institute for Climate Impact Research and Cooperation Partners, ou_persistent13              

Content

show

Details

show
hide
Language(s):
 Dates: 2000
 Publication Status: Finally published
 Pages: -
 Publishing info: Berlin : Umweltbundesamt
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 2852
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Strategien der Popularisierung des Leitbildes „Nachhaltige Entwicklung“ aus sozialwissenschaftlicher Perspektive. Band II: Tagungsdokumentation
Source Genre: Collected Edition
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 324 - 327 Identifier: -