Deutsch
 
Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONENEXPORT
  Social learning at the science-policy interface - A comparison of the IPCC and the scientific assessments under the LRTAP Convention

Siebenhüner, B. (2003): Social learning at the science-policy interface - A comparison of the IPCC and the scientific assessments under the LRTAP Convention. - In: How institutions change. Perspectives on social learning in global and local environmental contexts, 325-353.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Siebenhüner, B.1, Autor
Breit, H.1, Herausgeber
Engels, A.1, Herausgeber
Moss, T.1, Herausgeber
Troja, M.1, Herausgeber
Affiliations:
1Potsdam Institute for Climate Impact Research and Cooperation Partners, ou_persistent13              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n):
 Datum: 2003
 Publikationsstatus: Final veröffentlicht
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: Leverkusen : Leske & Budrich
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 1984
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: How institutions change. Perspectives on social learning in global and local environmental contexts
Genre der Quelle: Buch
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: -
Seiten: - Band / Heft: - Artikelnummer: - Start- / Endseite: 325 - 353 Identifikator: -